streda 28. decembra 2011

Naj kniha roka 2011 SK a CZ : VÍŤAZ !!!!!

Tak a je dohlasované. V roku 2011 sa to rozbehlo a vydavateľstvá sa predháňali a vydaváli jednu tutovku za druhou. V tomto roku dokonca aj začali spolupracovať s viacerými blogmi a tak sa vy milý čitatelia, môžete lepšie rozhodnúť na základe recenzií, ktorú knihu si kúpite.



Projekt som spúšťala a už vtedy som vedela ako to dopadne. No aj tak som bola zvedavá, čo sa vám páči a dokonca som bola veľa krát milo prekvapená, ktorú knihu ste si v jednotlivých mesiacoch vybrali. Tak isto som si všimla, že knižný boom narastá a som veľmi rada, že čoraz viac Slovákov aj Čechov začína čítať. Hlavne, práve vy, ktorí kupujete knihy ste účastníkmi toho, že na Slovensko a Česko prichádza čoraz väčšie množstvo kníh, noviniek zo sveta. Len tak ďalej...

No a poďme k víťazom....

Na Slovensku ako aj v Čechách sa stali víťazmi rovnaké knihy. A kto to vlastne je?

Posledný diel trilógie HUNGER GAMES získal od vás najviac hlasov. Na Slovensku je kniha známa pod názvom Drozdajka a v Čechách je to Síla vzdoru. A tak môžeme pogratulovať vydavateľstvu Ikar a Fragment, že túto trilógiu vypustili aj u nás. Ako iste viete, v roku 2012 konkrétne 23.marca, nás čaká aj premiéra v kinách a my sa všetci strááááááááášne tešíme. A tu je už lepší pohľad na výhercu... Ešte stále ste nečítali trilógiu Hry o život? Verte, že ste veľa prepásli. Takže švihom do kníhkupectva a naj knihu kúpiť :)

Ikar
Fragment

Logicky medzi týmito knihami nebudem robiť hlasovanie, to by som rovno mohla dať hlasovanie je viac Čechov alebo Slovákov :D.... alebo ktorý prekladateľ to vyhral :D

Nemôžem nespomenúť aj druhé a tretie miesto....

2 .Druhé miesto na Slovensku získala kniha Crescendo od Beccy Fitzpatrick, na ktorú sme čakali až pridlho na môj vkus. Česi sa z nej radovali ďaleko pred nami. No napriek tomu musím uznať, že na môj vkus bola dobrá dokonca lepšia ako jej predchodca Zavrhnutý. Hm... Uvidíme kedy nám to vyjde posledný diel a verte mi pilne pracujem na tom, aby som sa dostala k tejto informácií. Túto knihu má na svedomí vydavateľstvo Fragment.




3. Tretie miesto na Slovensku získala novinka od Ikaru Naprieč vesmírom. Táto úžasná kniha, s úžasnými recenziami má predpoklad stať sa ďalším hitom a Česi vyplazujem vám imaginárny jazyk, konečne sme s nejakou novinkou vyšli ako prvý :P :D... Neberte v zlom, sranda musí byť. Naprieč vesmírom vyšlo vo vydavateľstve Ikar.



2. V Čechách druhé miesto patrí knihe Pokrevní pouta od Richelle Mead. No čo aspoň takto sa nám dostala Meadová do naj knihy, keď ste hneď na začiatku vylúčili Vampýrsku akadémiu. 



3. Tretie miesto získala kniha Stříbrná relikvie od Patricia Briggs. Popravde s touto knihou som sa ešte nestretla a asi ma treba trošku poučiť, keď je taká obľúbená. Hm... zasväťte ma ! :D


Tak ako ste spokojní s výhercami? Mali ste aj vy tušáka, že to presne takto vyjde alebo ste si mysleli, že vyhrá úplne iná kniha? 




4 komentáre:

  1. podľa mna si Hry o život zaslúžili vyhrať :) je to skvelá séria :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No ja sa priznávam, že druhý a tretí diel Hier o život musím ešte len prečítať, no Ježiško bol štedrý a priniesol mi obe, takže hneď po skúškach ani spať nebudem len aby som to čo najskôr prečítala :D
    Cresendo je lepšie ako Zavrhnutý? no to sa na to tým pádom teším ešte viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je to skvelá séria ale zasa koľké knihy podľa mňa zostali nedocenené a schválne ako by to dopadlo, keby hlasovalo viac ľudí...predsa len tento blog nemá návštevnosť ako GR :D.... ale aj tak som spokojná s výsledkom a hlavne tento rok sa to rozbehlo a pokračuje sa úžasnými vydaniami kníh v budúcom roku

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Abych pravdu řekla, tak mě to ani nepřekvapuje, sama jsem pro sílu vzdoru hlasovala :)

    OdpovedaťOdstrániť