pondelok 19. decembra 2011

Naj kniha roka 2011 SK a CZ #10

V prvom rade ďakujem všetkým mojim následníkom. Od včera je vás presne 100. Ďakujem, že navštevujete tento blog, naozaj si to cením. Keď som Knihomániu zakladala, ani vo sne by mi nenapadlo, že vás raz bude toľko. 
Ď A K U J E M ! ! ! ! !



Za mesiac september ste hlasovali za knihu od Lisy McMann V Zajatí snov a popravde, čakala som niečo úplne iné. Mesiacu október budú kraľovať knihy od všetkých vydavateľstiev. Na Slovensku toho vyšlo požehnane a ja som nesmierne zvedavá, ktorú knihu si tento krát vyberiete. No a aby som nezabudla nezabúdajte, že stále prebieha KNIŽNÝ HOP a súťaží sa o knihu z tejto ponuky Ty proti mne od Jenny Downham. A vôbec, keďže s naj knihou roka mám habadej roboty ( aj keď sa to nezdá, spraviť tento článok je fuška :D), idem si dať riaden kus čokolády aby som do seba dala nejakú energiu. Príjemné hlasovanie prajem :D.

Mladé letá
Ikar

Fragment
Fragmant

Ikar
CooBoo

Ikar
Slovart

Fortuna Libri
Ikar



Aby som nezabudla, ďalšie hlasovanie bude prebiehať v stredu a posledné v piatok a potom na vás už čaká veľkolepé finále... Po tomto finále, kde sa dozvieme ktorá kniha bola najlepšia na Slovensku a v Čechách, budú tieto dve knihy medzi sebou súperiť a ja som strašne zvedavá ako to dopadne.... Takže povinne sledujte :D !

V Čechách vyhrala za mesiac září kniha Vzpoura od Andrei Cremer, čo je vlastne pokračovanie Smečky, ktorá vám vyhrala v treťom mesiaci. Tak a teraz máte veľmi široký výber a bude boj! V mesiaci říjen máte totiž na výber ozajstné esá a vybrať z týchto úžasných kníh, bude naozaj ťažké. A samozrejme mnohokrát ďakujem Syki, pretože bez nej by som český výber naozaj nezvládla. Tak ale dosť rečí, ide sa na to :


Knižní klub
Knižní klub

Knižní klub
Baronet

Fragment
Baronet

NAVA
Fragment

Fragment
Fragment

Domino
BB/art

Daranus
Knižní klub

Fortuna Libri
CooBoo



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára