nedeľa 2. októbra 2011

Mesačná chvastačka 7. september




Mesačná chvastačka  meme, ktoré usporadúva Judit
  1. ukáž čo za knihu si si kúpil/a 
  2. ktorú si vyhral/a
  3. dostal/a si ako darček
  4. dostal/a za recenziu od vydavateľstva

SEPTEMBER :

Šetrím..... Šetrím.... Šetrím..... Prosím berte mi peňaženku, karty a vypnite Internet Banking a ja zasa len nájdem dáky spôsob ako si zas a znova kúpim nejakú knihu. No ale odolajte týmto dvom úžasným knihám.

  1. Posledné štyri istoty Paul Hoffman - tak som sa na ňu tešila tešila, keďže prvá kniha Ľavá ruka Boha je jedna z mojich srdcoviek. Neodolala som a kúpila ju u nás v obchode. A bola ozaj dobrá.... Však recenziu môžete očakávať čoskoro
  2. Leviatan Scott Westerfeld - bažila som po nej už dávnejšie, len čo vykukli prvé recenzie českých blogeriek... Je nádherná a práve sa do nej púšťam. Sú v nej aj nádherné ilustrácie, čo sa mimochodom v iných knihách objavujú žalostne málo alebo skôr vôbec. No túto knihu krásne spestrujú....




Toť vsjo... Vo wishliste na Bookdepository sa to ale začína dosť kopiť a budúci mesiac mám už naplánované minimálne 2 knihy. Neskutočne sa na teším....

1 komentár: