sobota 26. marca 2011

Quote of the Week ( 5 )

Quote of the Week

QotW je meme uverejňované každú sobotu a ktoré usporadúva Judit





Vtipná scéna :  Som číslo štyri Pittacus Lore

Sam prikývol a usmial sa ešte viac. " Áno, to sa ku mne dostalo. Mal by to byť dátum exspirácie Zeme na koniec kalendára starých Mayov. "
" Dátum exspirácie? " zapojil som sa aj ja. " Ako koniec záruky na škatuliach s mliekom? Zem skysne? "



Romantická scéna : Vampýrská akademie Marzivý polibek Richelle Mead

„Rozo…“ Povzdechl a tělem mi projelo vzrušení. Roza je moje jméno v ruštině. On mě tak oslovuje jen málokdy. „Vyjadřuješ se víc než kdokoli jiný, koho znám.“
S úsměvem jsem šla dál, aniž bych k tomu cokoli podotkla. Srdce mi vynechalo jeden úder, byla jsem tak šťastná, kdykoli jsem byla s ním. Když jsme byli spolu, bylo v tom něco hřejivého a správného.




Silný moment : Die Auswahl (angl. Matched, svk. Voľba )Ally Condie

Zum Abschied schutteln die Mitglieder des Komites Grossvater die Hand und gratulieren ihm. Ich schworte, dass ich seine Gedanken lesen kann, als er einen nach dem anderen mustert : Gratulieren Sie mir zu meinem Leben oder zu meinem Tod? 

Ku koncu podali členovia komunity starému otcovi ruku a gratulovali mu. Prisahala by som, že dokážem čítať jeho myšlienky, keď ku nemu jeden po druhom pristupovali : Gratulujete mi k môjmu životu alebo ku mojej smrti?

pozn. nemám nemeckú klávesnicu, takže nemôžem dávať prehlásku všade k nemeckému textu kde treba :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára