sobota 5. marca 2011

Quote of the Week ( 2 )

Quote of the Week

Túto sobotu som si pripravila do QotW pár scén, ktoré vo mne vyvolali v celku slušný dojem. Ak sa chcete aj vy zapojiť do tohoto meme, ktoré usporadúva Judit na jej blogu sa dozviete ako na to.



Vtipná scéna : Výnimočná Kristin Cashore

" Raff, čo si to zo sebou porobil? Máš vyslovene modré vlasy. "
" Skúšal som nový liečivý prostriedok proti boleniu hlavy, " odpovedal,
" ktorý sa má votrieť do pokožky hlavy. Včera som si myslel, že ma začína
bolieť hlava, tak som ho vyskúšal. Očividne to mení svetlé vlasy na
modré. "
Zasmiala sa. " A prestala ťa bolieť hlava ? "
" No keby ma bolela, tak by prestala, ale nie som si istý, či ma vôbec
začínala bolieť. Teba hlava nebolí ?" opýtal sa s nádejou. " Tvoje vlasy sú 
tmavé, nezmenili by sa na takéto modré."







Romatická scéna : Pád Lauren Kate
 
V ústach a medzi prstami na nohách mala piesok, zo slaného
vetra jej naskakovala husia koža a zo srdca sa jej rozlievalo to naj-
sladšie očarenie.
V tej chvíli by mohla preňho zomrieť.
Odtiahol sa a hľadel na ňu, akoby chcel niečo povedať. Usmiala
sa naňho a na pery mu vtisla jemný, letmý bozk a potom na nich
ešte zotrvala. Nemala slov alebo lepší spôsob, ako vyjadriť to, čo
cítila, čo chcela.









Silný moment : Navždy Alyson Noel

Túto knihu mnohí zavrhujú, iní zasa milujú. Ja z nej mám stále zmiešané pocity. Ale jedno musím Alyson uznať, že scény medzi setrami sa jej opísať podarili a práve to sa mi na knihe resp. jediné čo sa mi na knihe páčilo bol práve ich vzťah. Ever a Riley chcú jedna pre druhú len to najlepšie.... skrývajú pred sebou pocity aby neublížili jedna druhej.

Chcela by som sa jej zdôveriť a prezradiť jej všetky svoje tajomstvá,
tie dobré aj zlé, aj tie úplne najnechutnejšie. Bolo by to veľmi
oslobudzujúce, dostať to zo seba von, uľaviť si na duši.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára